Талант – це лише мізерна складова успіху, та й то, якщо його розвивати. Бо відомими і успішними стають завдяки наполегливій, багатогодинній праці. Тож якщо у вас немає Божої іскри, але є непереборне бажання писати картини, книги або підкорити театр, не зволікайте. Час, що стікає, – ваша єдина перепона на шляху до мрії.
Елізабет Ґілберт, «Велика магія: творче життя без страху»
Страх – ось що заважає нам бути творцями. І поки ви з ним панькаєтеся, у світі відбувається щось фантастичне, але без вашої участі. Творчість – шлях для хоробрих, тож рано чи пізно, вам доведеться зробити перший крок. Спочатку буде важко і лячно, не все вдаватиметься, і це нормально, та згодом впевненості додасться. Бо саме так і працює магія: якщо ви довго у чомусь вправляєтесь, то з часом вдосконалюєте свої навики, а помилки стають не кінцем світу, а корисним і потрібним досвідом.
У «Великій магії» Ґілберт ділиться порадами, які допоможуть вам вийти із зони комфорту, справитися із критикою, яка точно буде, приборкати страх та розкрити свого генія.
«Запекла віра просить вас твердо дотримуватися одної істини: "Ти моя люба, достойна людина – байдуже, що буде у результаті. Ти далі займатимешся своєю справою – байдуже, що буде у результаті. Ти далі ділитимешся своїми витворами – байдуже, що буде у результаті. Ти народжена, щоб творити, – байдуже, що буде у результаті. Ти ніколи не зневіришся у творчому процесі, навіть якщо не зрозумієш результату"».
Меттью Макконагі, «Зелене світло»
Недостатньо бути відомим і багатим, щоб бути справді щасливим. Інколи ми робимо щось, що нам легко вдається, але не розкриваємо свій творчий потенціал на повну потужність. І коли приходить це усвідомлення, ми опиняємося перед складним вибором: зберегти стабільність чи ризикнути? Меттью Макконагі певен, що треба зробити паузу, відправитися у мандри, повірити в себе… і ризикнути. Свого часу він так і зробив, щоб вирватися із кіношного образу спокусника і дамського угодника. І навіть $14 млн за два знімальні місяці не змусили актора передумати. Бо навіть дуже великі гроші закінчуються, як і життя.
Ця книжка допоможе вам вирватися із полону мрій, спробувати себе у новій ролі та зробити зелене світло головним кольором свого життя.
«Не створюйте уявних обмежень. Провідна роль, найкращий приз, переможний рахунок, велика ідея, любов усього життя, ейфорійне блаженство – хто ми такі, щоб вважати, що не заслуговуємо на ці багатства, коли вони вже в руках?»
Таіс Золотковська, «Писати, як дихати. 62 дні творчої свободи»
Якщо ви мрієте писати, але вам бракує ідей та натхнення, у вас є 62 дні, щоб зробити творчість частиною свого життя і навчитися творити не через силу, а із задоволенням.
Щодня Таіс даватиме вам завдання, які пробудять вашого внутрішнього письменника та допоможуть самодисциплінуватися. Ви навчитеся помічати деталі, створювати яскравих персонажів, виходити за рамки звичайного бачення, редагувати написане без сліз і крові.
100 слів протягом 10 хвилин щоранку – ваша щоденна практика, яка стане початком чогось грандіозного.
«Робіть щось для свого тексту щодня. Якщо не можете зрозуміти, куди рухатися далі, перечитуйте. Редагуйте написане. Зробіть мапу думок для розвитку подальшого сюжету. Не здавайтесь. Зберігайте контакт зі своєю роботою. Показуйтесь перед письмовим столом хоча б на годину щодня».
С’юзі Годж, «Коротка історія мистецтва»
Казимир Малевич став всесвітньовідомим, започаткувавши новий художній стиль – супрематизм. «Біле на білому», «Чорний квадрат на білому тлі» – найвідоміші роботи художника, які надихнули безліч митців у різних галузях по всьому світі. А починав Малевич із реалістичного живопису.
Сюрреаліст Рене Маґрітт здобув славу завдяки використанню загадкових, дивних і навіть тривожних художніх образів. Одна з найвідоміших робіт Рене – «Закохані», голови яких огорнуті білою тканиною.
Анрі Матісса ставлять в один ряд із Пікассо і Дюшаном, і вважають одним із найвпливовіших художників XX ст. Через проблеми зі здоров’ям Анрі був змушений відмовитися від роботи за мольбертом. Але оскільки бажання писати не зникло, він вигадав новий метод – «гуаш декупе» або «вирізані гуаші». Художник фарбував гуашшю шматки паперу, які опісля розрізав або розривав на шматки певного розміру, і казав помічникам, як їх скомпонувати на полотні.
Ви досі вважаєте, що ваше мистецтво й чудернацькі ідеї нікому не потрібні?
Фундація Дарини Жолдак, «Талант: інструкція з використання»
Якщо у вас не вийшло досягнути успіху з першого разу, спробуйте ще раз. А потім ще раз. І ще раз, якщо буде потрібно. Вам може бракувати знань, досвіду, грошей, але ніяк не бажання реалізуватися.
У цій книжці зібрано 13 історій успішних людей України, які попри численні фейли, відсутність таланту чи стартового капіталу не загубили свого генія. Познайомтеся із їхніми історіями успіху, приміряйте на себе абсолютно різні професії, виконавши запропоновані творчі завдання, і ставайте до роботи. За вами – 14 історія успіху.
«Я вірю, що успіх – це 1% таланту і 99% роботи. Альберт Айнштайн ці 99% називав «perspiration», що перекладається як "потовиділення". Щоб чогось досягти, майже завжди треба постаратися. Тож я досить скептично ставлюся до твердження, що люди народжуються з якось рисою чи талантом, яка робить їх особливо обдарованими в певній сфері. На мою думку, люди стають видатними і цікавими, завдяки роботі й життєвим цінностям, які роблять з них не тільки добрих спеціалістів, а й хороших особистостей. Мені здається, дуже важливо не лише те, як ти працюєш, а і те, заради чого ти це робиш».
Ярослав Ажнюк, співзасновник та CEO компанії Petcube
Коментарі
Щоб залишити коментар, необхідно